مشاوره خرید سمعک

مشاوره خرید انواع سمعک- دلاوا سمعک
مشاوره خرید انواع سمعک- دلاوا سمعک

عوامل بسیار زیادی در بروز کم شنوایی نقش دارند. از جمله پیرگوشی، مواجهه با سر و صدای بلند، استفاده از داروهای مضر برای گوش، بیماری‌های اتوایمیون گوش داخلی، کری مادرزادی، ضربه، عفونت و… باعث کم شنوایی می‌شوند. به طوری که تقریبا 250 درصد از افراد 65 تا 76 ساله و تقریبا یک سوم افراد 75 سال به بالا دارای کم شنوایی هستند. با این حال، کم شنوایی در همه سنین می‌تواند اتفاق بیفتد و بسیاری از جوانان نیز درجاتی از کم شنوایی دارند.

مشاوره خرید سمعک

عوامل بسیار زیادی در بروز کم شنوایی نقش دارند. از جمله پیرگوشی، مواجهه با سر و صدای بلند، استفاده از داروهای مضر برای گوش، بیماری‌های اتوایمیون گوش داخلی، کری مادرزادی، ضربه، عفونت و... باعث کم شنوایی می‌شوند. به طوری که تقریبا 250 درصد از افراد 65 تا 76 ساله و تقریبا یک سوم افراد 75 سال به بالا دارای کم شنوایی هستند. با این حال، کم شنوایی در همه سنین می‌تواند اتفاق بیفتد و بسیاری از جوانان نیز درجاتی از کم شنوایی دارند.

در کلینیک شنوایی سنجی و تجویز سمعک دلآوا به کلیه افرادی که اختلال شنوایی دارند به بهترین شکل ممکن چه در زمینه ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک و چه با مشاوره رایگان خرید سمعک، خدمت رسانی می‌شود.

مشاوره خرید انواع سمعک- دلاوا سمعک
مشاوره خرید انواع سمعک- دلاوا سمعک

مراحل تجویز سمعک 

مرحله اول

افرادی که به مرکز دلآواسمعک مراجعه می‌کنند، در ابتدا مورد ارزیابی تخصصی و کامل شنوایی قرار می‌گیرند. پس از ارزیابی در صورت نیاز به درمان دارویی یا جراحی، بیمار به پزشک متخصص گوش و حلق و بینی ارجاع داده می‌شود. در این میان در صورتی که مشکل شنوایی فرد با سمعک برطرف شود ابتدا کم شنوایی وی به زبانی بسیار ساده به او توضیح داده خواهد شد و فرد در جریان مشکلات پیش رو و اختلالاتی که بسته به نوع و میزان کم شنوایی فرد ممکن است در آینده با آن‌ها مواجه شود قرار خواهد گرفت. سپس برای بیمار سمعک مناسب تجویز و تنظیم می‌گردد.

مرحله دوم

در مرکز دلآواسمعک، کارشناسان تاریخچه پزشکی کاملی از مراجعه کنندگان در جلسه اول ارزیابی شنوایی تهیه می کنند.بیماران با یکدیگر تفاوت دارند، هر کدام سابقه پزشکی، کاهش شنوایی، نیاز ها و خواسته های منحصر به فرد خود را دارند.مسئله مهم دیگری که باید در نظر بگیرید این است که حتی اگر شنوایی شما شبیه شنوایی شخص دیگری باشد، انتظار نداشته باشید مشکل جفتتان به یک روش حل شود .

نکات مهم در انتخاب سمعک 

توانایی ها و خواسته های افراد

ممکن است فرد کم شنوا خواسته ها و انتظارات مختلفی از سمعک خود داشته باشد که ادیولوژیست هنگام انتخاب سمعک باید آن ها را درنظر بگیرد. برای بسیاری از افراد ظاهر فیزیکی سمعک مهم است و البته محدودیت های مالی نیز ممکن است بر انتخاب سمعک تأثیرگذار باشد.

نوع و میزان کم شنوایی- دلاوا سمعک

محیط شنوایی

علاوه بر تفاوت در نوع و میزان کم شنوایی، افراد بر حسب جامعه ، محیط زندگی و محیط کارشان نیازهای متفاوتی دارند. بنابراین براساس این نیازها باید برای آن‌ها سمعک مناسب انتخاب شود.

نوع و میزان کم شنوایی و درک گفتار

مدل افت شنوایی فرد و مقدار آن در انتخاب سمعک بسیار مهم است. زیرا ممکن است دونفر شنوایی یکسانی داشته(ادیوگرام یکسان)، اما در درک گفتار، درجه سختی متفاوتی داشته باشند. اگرچه گوش‌ها جمع‌آوری و انتقال انرژی صدا را انجام می‌دهند، اما این مغز است که صداها را تفسیر و حس می‌کند.

محیط شنوایی- دلاوا سمعک

کدام برند سمعک را انتخاب کنیم؟

 

برای انتخاب برند سمعک، ادیولوژیست ابتدا مقدار افت شنوایی و نیازها و خواسته‌های فرد را بررسی می‌کند سپس بهترین برند سمعک را به او معرفی می‌کند. از بین چند برند مناسب سمعک، فرد با توجه به بودجه و سلیقه خود می‌تواند برند مورد نظر خود را انتخاب کند.

مرکز خرید سمعک در تهران 

تعداد زیادی مراکز خرید سمعک در تهران وجود دارد اما انتخاب یک کلینیک شنوایی سنجی و تجویز سمعک معتبر با ارائه خدمات باکیفیت، بسیار حائز اهمیت می‌باشد. به طور کلی نمی‌توان به تمام مراکز در تهران اعتماد کرد و لازم است قبل از خرید اطلاعات لازم درباره خدمات و ویژگی‌های مرکز سمعک مورد نظر خود بدست بیاورید. بهترین کلینیک شنوایی سنجی و تجویز سمعک علاوه بر ارائه سمعک با کیفیت، باید دارای پشتیبانی و خدمات پس از فروش خوبی باشد. دلآوا سمعک یکی از بهترین و معتبرترین کلینیک شنوایی سنجی و مرکز خرید سمعک در تهران می‌باشد که با دارا بودن تجهیزات پیشرفته و نیروی متخصص، بهترین تجویز و انتخاب سمعک را برای مراجعین خود انجام می‌دهد.

آنچه برای خرید سمعک نیاز است بدانید...

خرید جدیدترین سمعک های 2023

در دلآوا سمعک می‌توانید خرید جدیدترین سمعک های 2023 را انجام دهید. سمعک ها از نظر ظاهری ممکن است شبیه به یکدیگر باشد ولی تکنولوژی به کار رفته در آن‌ها متفاوت است و دائما در حال به روزرسانی می‌باشد. از مزیت‌های خرید سمعک جدید این است که استفاده از این سمعک‌ها راحت است، صدای آن‌ به گوش طبیعی بسیار نزدیکتر است و از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا بهره می‌برید. بهترین و جدیدترین سمعک های سال 2023 شامل موارد زیر می‌باشد:

  • 1

    سمعک سری lewi ادیفون (audifon)

    در این سری سمعک تکنولوژی Wings بکار رفته، وایرلس بوده و تکنولوژی ارتباط دوگوشی دارد. با فناوری جدید به هردو نوع موبایل اندروید و آیفون متصل می‌شود.

  • 2

    سمعک سری AX سیگنیا زیمنس (Signia)

    در این سری تکنولوژی مولتی کور برای پردازش صداهای مختلف به طور همزمان بکار رفته و وایرلس است.با بولوتوث و اپلیکیشن به موبایل متصل می‌شود.

  • 3

    سمعک Own اتیکن (Oticon)

    این سمعک دارای پیشرفته‌ترین ویژگی‌های هوشمند است.دارای فناوری Brain hearing می‌باشد.به صورت بی‌سیم به تلوزیون و سایر دستگاه‌ها متصل می‌شود.

  • 4

    سمعک Moment ویدکس (Widex)

    مجهز به تکنولوژی هوش مصنوعی می‌باشد که به مرور زمان الویت‌های شنیداری فرد را یاد می‌گیرد. بهترین عملکرد در حضور نویز و صدای زمینه و قابلیت اتصال مستقیم به آیفون را دارد.

  • 5

    سمعک Paradise فوناک (Phonak)

    دارای سیستم جدید new autosense که تنظیم دقیق به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد. عملکرد عالی میکروفون جهت‌دار و قابلیت اتصال به موبایل آیفون و اندروید را دارد.

  • 6

    سمعک Discover next یونیترون (Unitron)

    پردازنده جدید که فعالیت همزمان چند برنامه اتوماتیک را فراهم می‌کند.برنامه Flex اجازه می‌دهد کاربر چند سطح تکنولوژی را تست کند و قابلیت اتصال به موبایل آیفون و اندروید را داراست.

خرید اینترنتی سمعک

کم شنوایی حسی عصبی درمان دارویی ندارد و تنها راه حل آن استفاده از سمعک می‌باشد. از دیگر خدمات دلآوا سمعک خرید اینترنتی سمعک است. انتخاب و خرید سمعک مناسب نیز امری مهم و تخصصی می‌باشد. از این‌رو متخصصان کلینیک شنوایی دلاوا سمعک به شما کمک می‌کنند تا بهترین سمعک را خریداری کنید. برای خرید اینترنتی سمعک ابتدا فرد باید تست‌های شنوایی خود را برای ما ارسال کند. سپس ارزیابی شنوایی فرد بررسی و مشاوره سمعک به صورت رایگان ارائه می‌شود. پس از تصمیم نهایی در مورد انتخاب سمعک، مدارکی از فرد خواسته می‌شود تا برای خرید سمعک اقدام کنیم.همچنین تنظیمات لازم سمعک انجام شده و سپس آن را برای فرد ارسال می‌شود. پس از دریافت سمعک، آموزش‌های لازم را به فرد ارائه و خدمات پس از فروش سمعک به صورت رایگان انجام می‌شود و فرد در صورت بروز مشکل همچنان با ما در ارتباط خواهد بود.

خرید سمعک دست دوم

آیا خرید سمعک دست دوم کار درستی است؟

سمعک یک وسیله شخصی است و برای هر فرد متناسب با نوع و اندازه کم شنوایی او تجویز می‌شود. قالب سمعک پشت گوشی و سمعک داخل گوشی با قالبگیری از گوش فرد، مخصوص گوش او ساخته می‌شود و فرد دیگری نمی‌تواند از آن استفاده کند. همچنین استفاده از سمعک دست دوم از نظر بهداشتی نیز کار درستی نیست زیرا ممکن است کسی که قبلا سمعک را استفاده کرده دارای مشکلات پوستی و قارچی بوده که این مورد سلامت کاربر بعدی را به خطر می‌اندازد.

خرید اقساطی سمعک - دلاوا سمعک

خرید اقساطی سمعک

امروزه به دلیل شرایط اقتصادی و بالا بودن هزینه سمعک، دلاوا سمعک تصمیم به ارائه خدمات خرید سمعک اقساطی گرفته است. قیمت سمعک یکی از فاکتورهای اصلی انتخاب و خرید سمعک می‌باشد. هرچه مدل سمعک بالاتر و تکنولوژی آن جدیدتر باشد، شنوایی شناس راحت‌تر می‌تواند سمعک را تنظیم کند. دراین صورت انتظارات فرد برآورده می‌شود و به تجربه شنوایی طبیعی نزدیک‌تر است. شرایط خرید قسطی سمعک این گونه است که پس از انجام ارزیابی‌های شنوایی لازم مشاوره خرید سمعک مناسب به فرد داده می‌شود. پس از انتخاب سمعک مناسب با توجه به بودجه مورد نظر فرد، مدارک لازم را از او دریافت می‌کنیم و قسط بندی هزینه سمعک انجام می‌شود.

خرید سمعک ارزان

اگر قصد خرید سمعک ارزان را دارید ابتدا از ویژگی‌ها و کیفیت آن مطمئن شوید. قیمت سمعک ارزان از حدود 3 میلیون تومان شروع می‌شود. سمعک ارزان در هر برندی ابتدایی‌ترین سطح تکنولوژی را دارد و تعداد کانال پردازشی آن‌ها بین 4 تا 8 کانال می‌باشد. سمعک ارزان دارای ویژگی اتصال بولوتوث و تکنولوژی وایرلس نیست ولی معمولا دارای ویژگی‌های کاهش نویز محیط و حذف سوت سمعک هستند.در دلآوا سمعک انواع سمعک ارزان در برندهای مختلف با حداقل قیمت و کیفیت بالا تجویز و تنظیم می‌شود.

مهم‌ترین فاکتور برای بسیاری از افرادی که می‌خواهند سمعک تهیه کنند، هزینه سمعک می‌باشد. هزینه خرید سمعک با توجه به بودجه فرد، کم شنوایی، نیازها و خواسته‌های فرد، تکنولوژی و مدل سمعک تعیین می‌شود. در دلآوا سمعک ما باتوجه به شرایط، بهترین سمعک را با مناسب‌ترین قیمت به شما معرفی خواهیم کرد. برای اطلاع از هزینه سمعک به صورت دقیق، می‌توانید به صفحه قیمت سمعک مراجعه کنید.

خرید انواع برند و مدل سمعک در دلآوا سمعک

کلینیک شنوایی سنجی و تجویز سمعک دلآوا

با ما تماس بگیرید

خرید انواع برند و مدل سمعک در دلآوا سمعک

 

کلینیک شنوایی سنجی و تجویز سمعک دلآوا

با ما تماس بگیرید

سوالات رایج

پرتکرار ترین سوالات شما درباره مشاوره خرید سمعک 

اینکه از کجا می‌توان سمعک خرید سوال بسیاری از افراد می‌باشد که باید حتما به کلینیک شنوایی سنجی و به متخصص شنوایی شناس مراجعه کنید. بسیاری از افراد از مغازه‌های تجهیزات پزشکی سمعک تهیه می‌کنند درحالی این دستگاه‌ها تخصصی نیستند و بلندگو هستند.

باید به کلینیک شنوایی مراجعه کنید. بعد از انجام ارزیابی‌های شنوایی لازم، تست ‌های فرد بررسی و مشاوره سمعک به او داده می‌شود تا سمعک مناسب انتخاب شود. بعد از تصمیم نهایی و انتخاب بهترین سمعک برای فرد خرید انجام می‌شود.

بهترین مرکز خرید سمعک، دلآوا سمعک می‌باشد. در دلآوا سمعک با استفاده از متدهای روز دنیا ارزیابی شنوایی فرد انجام می‌شود و بهترین سمعک برای او تجویز و تنظیم خواهد شد.

ابتدا باید ارزیابی‌های شنوایی لازم انجام شود، نوع و میزان افت شنوایی فرد مشخص شود. سپس بعد از ارائه مشاوره سمعک و معرفی انواع سمعک توسط ادیولوژیست می‌توانید اقدام به خرید نمایید. 

در صورتی که قصد تهیه سمعک دارید می‌توانید به دلاوا سمعک مراجعه کنید. در مرکز دلاوا سمعک، مشاوره خرید سمعک و تمام اطلاعات لازم درباره انواع سمعک‌های روز دنیا به صورت رایگان انجام می‌شود. انواع سمعک‌های مناسب افتتان به شما معرفی می‌شود که برحسب نیاز و سلیقه خود می‌توانید انتخاب کنید.

باید به یک کلینیک شنوایی سنجی معتبر و متخصص شنوایی مراجعه کنید. بهترین سمعک برای هر فردی متفاوت است زیرا نوع و میزان افت شنوایی افراد تفاوت دارد و لازمه تشخیص سمعک خوب برای هر فردی یک متخصص شنوایی باتجربه می‌باشد.