از کجا سمعک بخریم؟

از کجا سمعک بخریم؟ - خرید سمعک - دلآوا سمعک

خیلی از افرادی که دچار افت شنوایی می‌شوند و کاندید دریافت سمعک هستند سوالشان این است که از کجا سمعک بخریم؟ در جواب این افراد باید بگوییم که برای آگاهی درمورد کم شنوایی و مشکلات آن، همچنین آشنایی با سمعک‌ها و عملکردشان به مشاوره‌های کاملا تخصصی با مراجعه به مرکز خرید سمعک نیاز دارید. در خرید سمعک و استفاده از سمعک خود فرد کم شنوا نیز نقش مهمی دارد. بنابراین قبل از انتخاب سمعک، باید راجع به مزایا و معایب انواع سمعک‌ها اطلاعات کافی داشته باشد. این آگاهی می‌تواند در استفاده بهینه از سمعک بسیار کمک کند. ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات لازم جهت خرید سمعک مناسب را به شما ارائه دهیم.

استفاده از اینترنت به تنهایی برای کسب اطلاعات درمورد سمعک‌‌ها کافی نیست زیرا تنوع بسیار زیادی دارند. مشاوره گرفتن از افراد غیرحرفه ای و تهیه سمعک از مغازه‌های غیر متخصص سبب خرید و تجویز ناموفق سمعک می‌شود. به همین دلایل باید از منابع و افرادی که در این زمینه متخصص هستند و فعالیت می‌کنند مشاوره گرفت. بهترین مرکز خرید سمعک کلینیک‌های شنوایی سنجی هستند زیرا ادیولوژیست از مشکلات کم شنوایی و انواع سمعک‌ها و تکنولوژی های جدیدی که در این زمینه بوجود آمده است آگاهی دارند و به شما در انتخاب مناسبترین سمعک کمک می‌کنند.

خرید سمعک- انتخاب سمعک- دلآوا سمعک

عوامل موثر در انتخاب سمعک

عوامل بسیار زیادی باعث ایجاد کم‌شنوایی می‌شوند. عواملی مثل پیرگوشی، در معرض سروصدای زیاد بودن، استفاده از داروهای مضر برای گوش، بیماری‌های خودایمنی گوش داخلی، کری مادرزادی، ضربه، عفونت و ده‌ها عوامل دیگر سبب افت شنوایی در افراد می‌شوند. بعضی از اختلالات شنوایی با دارو یا جراحی درمان می‌شوند، ولی بعضی از کم شنوایی‌ها مثل کم شنوایی حسی عصبی درمان قطعی دارویی یا جراحی ندارند. بنابراین وقتی یک فرد دچار مشکل شنوایی می‌شود ابتدا باید شنوایی‌اش به طور کامل بررسی و منشاء مشکل مشخص شود. اگر کم شنوایی او با دارو یا جراحی قابل درمان شدن باشد باید تحت نظر پزشک قرار گیرد. در غیر این صورت استفاده از سمعک گوش می‌تواند در رفع مشکل کم شنوایی بسیار کمک کننده و مفید باشد.

هدف کلینیک شنوایی سنجی و تجویز سمعک دلآوا سمعک، کمک به افراد دارای مشکل شنوایی به بهترین شکل ممکن است. همه‌ی تلاش ما ارائه بهترین خدمات چه از نظر ارزیابی شنوایی و چه مشاوره و تجویز سمعک می‌باشد. افرادی که به کلینیک شنوایی مراجعه می‌کنند ابتدا شنواییشان به طور کامل مورد ارزیابی تخصصی قرار می‌گیرد سپس مشکل شنوایی آن‌ها به زبان ساده، برایشان توضیح داده خواهد شد. مشکلاتی که با آن روبرو هستند و مشکلاتی که به دلیل نوع و میزان کم شنوایی در آینده برای آن‌ها اتفاق خواهد افتاد.

قیمت برندهای مختلف سمعک

لیست قیمت برندهای سمعک با کیفیت کمپانی‌های مختلف به صورت زیر می‌باشد:

برند سمعکحداقل قیمت (تومان)حداکثر قیمت (تومان)
سمعک اتیکن7٫۰۰۰٫۰۰۰15٫۰۰۰٫۰۰۰
سمعک زیمنس7٫۰۰۰٫۰۰۰15٫۰۰۰٫۰۰۰
سمعک ادیفون6٫۰۰۰٫۰۰۰14٫۰۰۰٫۰۰۰
سمعک یونیترون6٫۵۰۰٫۰۰۰14٫۰۰۰٫۰۰۰
سمعک ویدکس6٫۵۰۰٫۰۰۰14٫۰۰۰٫۰۰۰
سمعک فوناک7٫۰۰۰٫۰۰۰15٫۰۰۰٫۰۰۰
سمعک نامرئی8٫۰۰۰٫۰۰۰15٫۰۰۰٫۰۰۰

مشاوره سمعک در مرکز دلآوا سمعک

در مشاوره‌‌های رایگان تخصصی سمعک، همه اطلاعات لازم در مورد سمعک‌های مورد نظر و متناسب با کم شنوایی فرد در اختیار او قرار داده می‌شود. در ادامه و پس از استفاده از سمعک هم، قدم به قدم تا رسیدن به مرحله استفاده بهینه از سمعک، همراه فرد هستیم و مشاوره‌های تخصصی لازم را به او ارائه می‌دهیم. کلینیک سمعک دلآوا، در مشاوره‌های تخصصی خود به صورت رایگان در مورد بیشتر سمعک‌های خوب و به روز دنیا، اطلاعات مناسب در اختیار مراجعینش قرارمی‌دهد. کافی است برای گرفتن این اطلاعات با ما تماس بگیرید و در تمام زمینه‌های مربوط به شنوایی و سمعک مشاوره لازم را دریافت کنید.

در مشاوره اولیه تلفنی، سوالاتی در مورد سن، جنس، شغل میزان و نوع کم شنوایی از شما پرسیده می شود و با توجه به شرایط فرد در مورد سمعک هایی که مناسب کم شنوایی او می‌باشد اطلاعاتی داده خواهد شد. از نظر قیمتی هم اطلاعات لازم در مورد قیمت سمعک‌های موجود در ایران به افراد ارائه می‌شود. بنابراین اگر در مورد قیمت سمعک و خرید سمعک نیاز به یک مشاوره کامل دارید می‌توانید با ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم و کافی در مورد خرید سمعک را دریافت نمایید.

مزایای خرید سمعک از کلینیک دلآوا سمعک

  • بهترین تجویز و تنظیم سمعک توسط متخصص شنوایی‌شناسی
  • مناسب‌ترین قیمت سمعک 
  • بهترین خدمات پس از فروش
  • یک سال گارانتی کامل بین المللی
  •  تنظیم سمعک به صورت رایگان
  • همکاری با بیمه ها

سخن پایانی

کم شنوایی قابل درمان است. یکی از راه حل‌های اصلی برای رفع مشکل شنوایی سمعک است. سمعک به افراد کم شنوا کمک می کند تا ارتباط از دست رفته را بازیابی کنند.، شور و نشاط را به زندگی آن‌ها برمیگرداند، باعث پیشگیری از ابتلا به آثار بد کم شنوایی مثل انزوا، افسردگی، آلزایمر، فراموشی و … می‌شود. برای حل مشکل کم شنوایی تردید نکنید و زمان را از دست ندهید. چرا که بدون سمعک زمان به ضرر فرد است. سمعک باعث می‌شود تحریکات لازم به عصب شنوایی فرد برسد و از بدتر شدن آن جلوگیری می‌کند. دلآوا سمعک در کنارتان است تا بهترین نوع سمعک های روز دنیا را با بهترین روش های تجویزی و مناسبترین قیمت به شما ارائه دهد و مشکل شنوایی شما را برطرف کند. جهت اطلاع از قیمت سمعک و دریافت نوبت از طریق راه‌های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

راه های ارتباط با دلآواسمعک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *